لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد
از بین بردن موهای زائد توسط لیزر با طول موج های 755 نانومتر الکساندرایت (ALEXANDRITE) ، 805-810 نانومتر دایود (DIODE) ، 1064 نانومتر اندیاگ (ND YAG) انجام می شود.

از بین بردن موهای زائد توسط لیزر با طول موج های 755 نانومتر الکساندرایت (ALEXANDRITE) ، 805-810 نانومتر دایود (DIODE) ، 1064 نانومتر اندیاگ (ND YAG) انجام می شود.

تفاوت رنگ پوست یا معیار فیتز پاتریک (FITZPATRICK) و رنگ مو ها، معیار مهمی برای انتخاب لیزر مناسب برای حذف موهای زائد است و در میزان اثر بخشی و ماندگاری آن نقش مهمی دارد.

در این مرکز از دستگاه های لیزر با طول موج های الکساندرایت، دایود و اندیاگ با بهترین اثر بخشی استفاده

می شود.

شایان ذکر است کلیه پزشکان مجموعه تن ساز عضو رسمی انجمن لیزر پزشکی ایران هستند و در انجام موثر و بدون عارضه لیزر موهای زائد در این مرکز نظارت مستقیم دارند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دستگاه لیزر رفع موهای زائد MeDioStar

 شرکت Asclepion آلمان با بیش از40 سال تجربه در اختراع و تولید انواع لیزرهای پزشکی و همکاری نزدیک با شرکت ZEISS، نسل جدید لیزرهای MeDioStar را با نام Monolith تولید نموده است تا تمامی نیازهای لازم برای درمان موهای زائد را برآورده نماید.

بزرگترین هندپیس حال حاضر جهان با اسپات سایز 10cm2 و توان فوق العاده MeDioStar Monolith و سرعت شات بالای آن، درمانی سریع و موثر را برای مراجعین به ارمغان می آورد.

تنوع مدهای درمانی برای رفع موهای زائد در تمام تیپ های پوستی، درمان آکنه، انجام جوانسازی، تایتینگ و روشن نمودن پوست به همراه انتخاب ضخامت و میزان تراکم مو،شرایطی را فراهم می آورد که بهترین نتیجه درمان را از لیزرهای MeDioStar Monolith دریافت نمایید.

لیزرهای MeDioStar Monolith با تکنولوژی Twin Wave در هندپیس های متنوع قادر هستند تا بطور همزمان دو طول موج 810nm جهت تخریب فولیکول مو و طول موج 940nm برای منعقد نمودن عروق تغذیه رسان فولیکول مو را تولید و ساطع نموده و موجب کسب نتایج فوق العاده ای در رفع کامل موهای زائد شوند.

کولینگ 360 درجه هوشمند MeDioStar Monolith به عنوان بهداشتی ترین لیزر رفع موهای زائد، به شما این امکان را می دهد که با پوشش سلفونی بر روی هندپیس از انتقال بیماری جلوگیری نموده و خاطرتان از هر جهت آسوده باشد.

 برخلاف تصور رایج، لیزرهای تماسی(البته دستگاه های استاندارد) بسیار قدرتمند تر و موثر تر از لیزرهای غیرتماسی هستند و نتیجه ای کاملاً چشمگیرتر و بدون درد را به ارمغان می آورند.

*ویژگی ها و مزایا:

  • دارای بزرگترین اسپات سایز (10cm2)
  • تنوع در طول موج (940nm , 810nm ,755nm)
  • دارای مدهای درمانی بر اساس تراکم  و ضخامت مو
  • سرعت بالای درمان، بدون درد و سوختگی با استفاده از Dynamic Mode
  • دارای Static Mode برای ازبین بردن موهای مقاوم به درمان
  • مجهز به تکنولوژی  Twin Wave
  • امکان تبدیل هر شات لیزر به  Single Pulse  و Double Pulse

دستگاه لیزر رفع موهای زائد  MeDioStar ALEX

دستگاه MeDioStar Monolith ALEX نسل جدید لیزر Alexandrite است که با بهره گیری از دانش اپتیک شرکت ZEISS و مهندسی شرکت Asclepion آلمان توانسته خود را به عنوان یک لیزر Alexandrite با کیفیت بالا معرفی نماید. مهم ترین ویژگی MeDioStar Monolith ALEX که آن را از سایر لیزرهای Alexandrite متمایز نموده است، مجهز بودن آن به تکنولوژی Twin Wave  است. در این تکنولوژی این دستگاه قادر به تابش همزمان دو طول موج 755 mm با بالاترین جذب ملانین جهت رفع موهای زائد (حتی موهای نازک و روشن) و نیز طول موج 940 mm برای منعقد نمودن عروق تغذیه رسان فولیکول مو جهت جلوگیری از رشد مجدد آن است.

این دستگاه با بهره گیری ازDynamic Mode  امکان درمان سریع و بدون درد را نسبت به سایر دستگاه های مشابه فراهم می نماید.

سیستم کولینگ هوشمند اتوماتیک تعبیه شده بر روی هندپیس MeDioStar Monolith ALEX که از آلیاژی ویژه ساخته شده است ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دمای سطح پوست و سوختگی می شود و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد را به هیچ عنوان کاهش نداده و مراجعین با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان می رساند.

*ویژگی ها و مزایا

  • تاثیر بالا بر روی موهای نازک و روشن
  • دارای کولینگ هوشمند
  • سرعت بالای درمان، بدون درد و سوختگی با استفاده از Dynamic Mode
  • دارای Static Mode برای ازبین بردن موهای مقاوم به درمان
  • امکان تبدیل هر شات لیزر به  Single Pulse  و Double Pulse
  • دارای اسپات مستطیلی شکل جهت کاهش Overlap

دیگر دستگاه های لیزر رفع موهای زائد مجموعه تن ساز :

Rioxy

دستگاه ریوکسی ساخت کشور ژاپن دارای FDA  کانادا، FDA  عربستان، CE  مدیکال اروپا  و مورد تائید وزارت بهداشت و دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است.

این دستگاه در حذف موهای زائد بسیار موثر بوده و تجربه ای بدون درد با قیمت اقتصادی را برای شما به ارمغان میاورد.



  • مشاهده همه
  • تصاویر قبل از طراحی