شاک ویو با دستگاه D-ACTOR( درمان قطعی سلولیت)

شاک ویو  با دستگاه D-ACTOR( درمان قطعی سلولیت)
دستگاه D-ACTOR 100 محصول شرکت سوئیسی STROZ می باشد که برای شکل دهی بدن، درمان ‌سلولیت، رفع بافت اسکار و چروک پوست، بهبود الاستیسیته پوست، سفت کردن بافت همبند، درمان ترک پوستی و ناهنجاری‌های پس از لیپوساکشن استفاد میشود.

دستگاه D-ACTOR 100 محصول شرکت سوئیسی STROZ می باشد که برای شکل دهی بدن، درمان ‌سلولیت، رفع بافت اسکار و چروک پوست، بهبود الاستیسیته پوست، سفت کردن بافت همبند، درمان ترک پوستی و ناهنجاری‌های پس از لیپوساکشن استفاد میشود.محصولات شرکت استورز مدیکال توانست در سراسر جهان کارایی بی نظیر خود را در زمینه‌های مختلف پزشکی از قبیل ارولوژی، ارتوپدی، طب ورزشی، توانبخشی، قلب، دستگاه گوارش و پوست ثابت کند. همکاری نزدیک با شرکت‌های پزشکی پیشرو در ایالات متحده آمریکا،سوئیس و آلمان امکان توسعه یک روش درمانی نوین و طراحی دستگاه‌های جدید در عرصه زیبایی و تولید دستگاه‌های ضد پیری را فراهم نموده است؛از این روش جدید تحت عنوان شاک ویو تراپی یاد می‌شود. استورز مدیکال اولین شرکت در سراسر جهان بود که با موفقیت خواص فیزیکی امواج شوک را تغییر داد تا بتواند از آنها به عنوان امواج صوتی ضربان‌دار در درمان سلولیت و شکل دادن به بدن استفاده کند.

اگر به دنبال روشی هستید تا به درمان سلولیت پوست،چین چروک صورت،حذف چربی های اضافه خود در نواحی مختلف از جمله چربی شکم،باسن،ران،پشت بازو خود را درمان کنید و به اندام و پوست ایده آل خود برسید شاک ویو تراپی قطعا یکی از بهترین درمان های موجود است .  

شاک ویو تراپی چیست؟


شاک ویو تراپی یا موج درمانی صوتی یکی از موثر ترین روش های درمان غیر تهاجمی است که  مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.این فناوری  غدد لنفاوی را تحریک و موجب افزايش خون رسانی و گردش خون در بدن میشود و این گردش خون باعث تسریع فرآیند درمان میشود و بافت آسیب دیده را به مرور زمان بازسازی و درمان میکند.

شاک‌ویوتراپی روشی است که در آن یکسری امواج شوکی به بافت‌های بدن وارد می‌شود. این امواج الکتریکی نیستند بلکه مکانیکی هستند و مستقیما در محلی که نیاز به درمان دارد، اعمال می‌شوند.

مزایای شاک ویو تراپی


  • نتایج سریع
  • درصد درمان بالا
  • جوانسازی صورت
  • لیفت صورت و بدن
  • درمان موثر خط خنده
  • درمان سریع و سرپایی
  • بدون نیاز به مصرف دارو
  • غیر‌تهاجمی و بدون عارضه
  • افزایش نفوذپذیری غشاها
  • تحریک تولید کلاژن و فرایند التیام‌بخشی
  • مناسب بودن برای انواع پوست از قبیل پوست برنز

انواع شاک ویو تراپی


دستگاه‌های شاک‌ویوتراپی دارای دو نوع مختلف هستند، شا‌کویوتراپی با انرژی کم و شاک‌ویوتراپی با انرژی بالا. دستگاه‌های شاک‌ویوتراپی معمولا در اتاق جراحی و تحت بی‌هوشی موضعی یا عمومی، اعمال می‌شوند. درمان با شاک‌ویوتراپی با انرژی کم، در کلینیک انجام شده و نیازی به اعمال بی‌حسی ندارد.

کاربرد شاک ویو تراپی


شاک ویو تراپی به کاهش اختلالات متابولیسمی و تحریک فرایند تخریب سلول‌های چربی کمک می‌کند تا ضمن بهبود الاستیسیته بافت همبند و حجم پوست به رفع سلولیت نیز کمک نماید. تحقیقات بالینی متعددی با استفاده از هندپیس دی اکتور و با هدف بررسی مکانیسم شاک ویو تراپی طی یک برنامه درمانی استاندارد انجام شده است.

در این مطالعات محققان متوجه شدند حدود ۹۰ درصد از بانوان با مشکل پرتقالی شدن یا لایه ای شدن پوست خود مواجه هستند. سلولیت به علت تجمع سلول‌های چربی و حرکت آنها به سمت سطح پوست به وجود می‌آید. از سوی دیگر کاهش گردش خون و مایع لنفاوی باعث می‌شود بافت همبند سفت شده و در تشدید سلولیت نقش داشته باشد.

درمان سلولیت با شاک ویو تراپی


شاک ویو تراپی بافت های فیبری موجود در پوست را از بین میبرد؛وجود این بافت های فیبری دلیل اصلی ناهواری سطح پوست است،از طریق این تکرار این درمان فشار مداومی بر ناحیه موردنظر وارد میشود که باعث گردش خون و گردش غدد لنفاوی میشود و درنهایت باعث درمان بافت و پوست آسیب دیده میشود. 

درمان چروک صورت با شاک ویو تراپی


در اواسط دهه ۲۰ پوست شروع به تغییر می‌نماید. بافت همبند رطوبت کمتری را در خود نگه می‌دارد و فرایند تولید سلول کاهش پیدا می‌‌کند. به علت کاهش الاستیسیته پوست تعدادی چین و چروک روی صورت به وجود می‌آیند. کاهش کلاژن منجر به کاهش حجم صورت می‌شود و عوارض حاصل از بالا رفتن سن خود را نشان می‌دهد. به وجود آمدن خطوط روی بینی و گونه، شل شدن پوست چانه و زیر گردن، به وجود آمدن خطوط ریز روی پیشانی و اطراف دهان، گونه و اطراف چشم و …

شاک ویو تراپی به تحریک فیبروبلاست‌های درون پوست می‌پردازد و آنها را وادار به تولید کلاژن و الاستین می‌نماید. به این ترتیب الاستیسیته پوست افزایش پیدا میکند و صورت سفت تر به نظر می‌رسد؛. شاک ویو تراپی یک روش عالی برای درمان چین و چروک صورت و ناحیه چانه است.

الاستین چیست


الاستین (کشسان) یکی از پروتئینهای ساختاری است که در بافت همبند وجود دارد و خاصیت الاستیک دارد. اسید آمینه‌ای که در ساختار الاستین وجود دارد «هیدروکسی پرولین» است که در ساختار کلاژن نیز موجود است و باعث تشکیل پیوند هیدروژنی و استحکام ساختار کلاژن می‌گردد.

شکل دهی ایده آل بدن


بدن انسان حاوی مقادیر بسیار زیادی چربی است که بتواند در دوران کمبود مواد غذایی انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند. بافت چربی زیر سطح پوست و وظیفه انجام این کار را بر عهده دارد. با توجه به جنسیت و نوع تغذیه سلول‌های چربی حدود ۱۰ تا ۵۰ درصد از وزن بدن را به خود اختصاص می‌‌دهند و در نقاط مختلف از قبیل شکم، باسن و ران متمرکز می‌شوند. این سلول‌ها معمولاً سایز کوچک تا متوسط دارند که به کمک شاک ویو تراپی به خوبی درمان می‌شوند. شاک ویو تراپی به بهبود متابولیسم سلولی و خارج کردن ضایعات سلولی از طریق خون و مایع لنفاوی کمک می‌‌کند.

شاک ویو تراپی  امواج صوتی با انرژی بالا تولید می کند.این امواج پس از تولید شدن از دستگاه و با ورود به داخل بدن از محیط مایع و بافت نرم عبور می کنند و اثر آنها در مرز مشترک دو بافت امپدانس متفاوت مانند محل اتصال استخوان و بافت نرم ظاهر می شود.دستگاه شاک ویو با افزایش متابولیسم و گردش خون در ناحیه مورد نظر روند بهبودی را سرعت می‏ بخشد و همچنین موجب شکسته شدن چربی‌ها، کاهش سایز و زیباتر شدن ظاهر پوست می‌شود.این دستگاه امکان برداشتن و برطرف کردن ایمن چربی های موضعی زائد بدن را فراهم می کند و به استحکام و صافی پوست کمک می کند. این روش لاغری عوارض خاصی ایجاد نمی کند.

زیبایی با شاک ویو تراپی


از هندپیس متمرکز مادول سی اکتور به منظور جوانسازی پوست و بهبود لطافت آن استفاده می شود. امواج شاک ویو به صورت کنترل شده و با دقت در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرند تا به این شکل دهی بدن، رفع بافت اسکار و چروک، درمان پس از لیپوساکشن، سفتی بافت همبند کمک کنند. تحقیقات انجام شده حکایت از تاثیرات بی نظیر امواج متمرکز در دنیای پزشکی زیبایی دارد.

به کمک هندپیس سی اکتور می توان نقاط مختلف بدن را به کمک انرژی متمرکز هدف قرار داد. هندپیس از طریق مادول کنترل مرکزی عمل می کند. تمامی پارامترهای درمانی از قبیل فرکانس، انرژی و تعداد پالس مورد نیاز از طریق معادل کنترل تنظیم و انتخاب می‌شوند.

هندپیس جدید پرتویی مادول دی اکتور در کنار مادول سی اکتور به بهبود نتایج مورد انتظار کمک می‌کند. طراحی جذاب و فناوری بی صدای کمپرسور داخلی از نقاط قوت این مادول جدید هستند. شکل ارگونومیک هندپیس نوید کسب نتایج مطلوب و پیشگیری از خستگی دست را می‌دهد. می‌توان از طریق مادول کنترل یا دکمه و صفحه نمایشگر به کنترل انرژی، فرکانس و تعداد پالس‌ها پرداخت. هندپیس الترا دی اکتور مجهز به سنسور منحصر به فرد انرژی برای نمایش فشار است.

 ویبریشن تراپی


ویبریشن تراپی در کنار استفاده از هندپیس وی اکتور به تکمیل فرایند درمان با شاک ویو تراپی کمک می‌کند. این روش به کشیدن فاسیا و رشته‌های بافت نرم کمک می‌کند تا پوست به حالت طبیعی برگردد. اعمال فشار و رفع فشار به بهبود گردش خون و فعالیت متابولیکی کمک می‌کند. هنگامی که ویبریشن تراپی در کنار شاک ویو تراپی مورد استفاده قرار بگیرد عملکرد سیستم لنفاوی را افزایش خواهد داد.

 قابلیت‌های این روش منحصر به فرد


استفاده از مادول اولتراسوند برای ارزیابی نتایج به دست آمده قبل و بعد از درمان توده‌های چربی،ارزیابی و ذخیره تصاویر به دست آمده،استفاده از ویبریشن تراپی برای تکمیل برنامه درمان، تحریک مایع لنفاوی به کمک هندپیس وی اکتور

کنترل نتایج حاصل از درمان ویبریشن تراپی توسط سونوگرافی


هندپیس الترا می‌تواند مجهز به مادول سونوگرافی تشخیصی باشد. استفاده از این قابلیت امکان بررسی و ارزیابی توده‌های چربی را قبل و بعد از درمان  فراهم می‌کند. تصاویر به دست آمده در فایل مخصوص هر بیمار ذخیره می‌شوند. در صورتی که شاک ویو گ در کنار ویبریشن تراپی مورد استفاده قرار بگیرد نتایج بهتری به دست می‌آید.

ویژگی هایی خاص این دستگاه


  • به لطف پیشرفت‌های ایجاد شده در عرصه فناوری صفحه لمس و صفحه نمایشگر، استفاده از هندپیس بسیار ساده است. آیکون‌های موجود روی صفحه نمایشگر به خوبی قابل فهم هستند و کار با آنها ساده است. این قابلیت باعث شده با لمس کردن چند آیکون روی صفحه امکان کنترل هر مادول به صورت مجزا وجود داشته باشد. این سیستم امکان استفاده از مدارک مختلف مانند پارامترهای درمانی و ویدیوها را فراهم می‌‌کند.
  • با توجه به طراحی مدولار هندپیس الترا کاربران آماتور و باتجربه می‌‌توانند بر اساس نیازهای خاص خود از این سیستم استفاده کنند. این سیستم به نحوی طراحی شده که بتواند با نیازهای در حال تغییر دنیای پزشکی وفق یابد. ساختار مدولار آن امکان تعویض قطعات را با مادول‌های جدید فراهم می‌کند.هندپیس الترا از ترکیبات با کیفیت ساخته شده و حاصل سال‌ها تجربه در زمینه مهندسی پزشکی است.
  •  رابط کاربری و منوی سریع،داشتن قابلیت پارامترهای درمانی،امکان استفاده از تصاویر و ویدیوهای درمانی،دارا بودن سیستم مدولار و قابل توسعه متناسب با نیازهای فردی



  • viewall
  • تصاویر قبل از طراحی